Kızlara Sorulacak Sorular 2015

Kızlara sorula bilecek kısa sorular ! Başlıktan anlaşıldığı gibi her erkeğin günlük hayatında yaşamış olduğu bir olaydır bu soru sorma  p...
 

Kızlara sorula bilecek kısa sorular !

Başlıktan anlaşıldığı gibi her erkeğin günlük hayatında yaşamış olduğu bir olaydır bu soru sorma problemi kızlar sürekli onunla ilgilenilmesini sürekli soru sorulmasını isterler. Telefonla konuşurken belirli bir zaman sonra iki tarafta susar her iki tarafta bir şeyler sorar mısınız demekten canları sıkılır özellikle kızlar bu durumdan nefret eder sevgilinizi veya yeni tanıştığınız, hoşlandığınız kız arkadaşınızı kaybetmemek ve onlara çok eğlenceli bir insan olduğunuzu gösterebilmeniz için onlara sürekli bir şeyler sorabilirsiniz tabi ki mantıklı sorular sorulması gerekiyor kısa ve öz sorular olması gerekir, sizler için hazırladığımız kızlara sorulabilecek sorular başlıklı makalemizi inceleyerek neler sorabileceğiniz hakkında bilgiler edinebilirsiniz.

Kızlara Sorular

Sorularımız güncellendi ve yeni sorular eklendi.
  • Kendine en yakın gördüğün arkadaşın kim?
  • En çok sevdiğin ve etkilendiğin film hangisi?
  • En çok sevdiğin renk?
  • Dünyada söyleyeceğin bir kelimeyi herkes duyacak olsa ne söylerdin?
  • Tek bir dilek hakkın olsa ne dilerdin?
  • Seni en çok kızdıran nedir?
  • En çok kızdığın kelime?
  • En çok nefret ettiğin şey?
  • Yapıp ta pişmanlık duyduğun bir olay?
  • Hayattan beklentin nedir?
  • Kaybettiğin en yüksek para ne kadardı?
  • Param olmasa evde huzursuzluk çıkartır mısın?
  • Uyku tutmasa ne yaparsın?
  • Senin hakkında kim en çok bilgiye sahiptir?
  • Vicdan azabı çektiğin bir olay var mı?
  • En çok yapmak istediğin şey nedir?
  • Hayatta en çok kime değer veriyorsun?
  • Sevmek mi yoksa sevilmek mi daha önemlidir?
  • En çok nefret ettiğin sevmediğin kişi?
  • Yapmak isteyip de beceremediğin şey nedir?
  • Hiç gitmeyeceğin şey nedir?
  • Kadere inanır mısın?
  • Gelecekten korkuyor musun?
  • Odandaki en ilginç nesne nedir?
  • En çok sevdiğin meyve?
  • Adını değiştirsen ne yapardın?
  • En çok kime güveniyorsun?
  • Sevgilin sana ben mi annem mi diye sorsa ne cevap verirdin?
  • En çok sevdiğin spor dalı?
  • Hayatta olmazsa olmazların nelerdir?
  • Yaşadığın çevreyi sever misin?
  • Çocukları sever misin? (ilk buluşma da kullanmak için erken)
  • Yaşadığın en heyecanlı olay neydi?
  • Pahalı bir şey alıpta pişman olduğun oldu mu hiç?
  • En sevdiğin aktör hangisi?
  • En sevdiğin renk hangisi?
  • En sevdiğin kitap hangisi?
  • En sevdiğin ilk 5 film hangisi?
  • Dizi izlermisin? Hangilerini izliyorsun bu aralar?
  • Şu videoyu gördün mü? (Youtube da ilginç bir video aç)
  • Çocukken en çok ne yapmayı severdin?
  • Duygusal mısın?
  • Sıkılınca ne yapıyorsun?
  • Tek başına gezmeyi sever misin?
  • Ne sıklıkla alışveriş yaparsın?
  • En çok para harcadığın şey nedir?
  • Kendini eğlendirmek için ne yaparsın?
  • Sevgili olarak seçeceğin kişide olmazsa olmaz özellik nedir?
  • Dış görünüş önemlimi dir?
  • En çok nerelere gidersin?
  • Hangi siyasi partiyi destekliyorsun?
  • En çok sevdiğin yemek nedir?
  • En güzel yaptığın yemek nedir?
  • Yaparken zevk aldığın bir olay?
  • Uzun yolculukları sever misin?
  • En sevdiğin renk nedir ?
  • En çok ne yapmayı seversin ?
  • İlgi duyduğun şeyler nedir ?
  • Kendini nasıl buluyorsun ?
  • En sevdiğin televizyon programları nelerdir?
  • Gezmeyi mi seversin,evde oturmayı mı?
  • İnternet ile aran nasıl?
  • Teknolojik aletler ile ilgilenir misin?
  • Neler ilgini çeker?
  • Giyim tarzın nasıl?
  • Hayat felsefen nedir?
  • İdölün kim?
  • Örnek aldığın birisi var mı?
  • Benzetildiğin ünlü var mı?
  • En sevdiğin isimler?
  • Hangi takımı tutuyorsun?
  • İlgilendiğin sporlar nelerdir?
  • Bakımlı mısındır?
  • Tutumlumusun?
  • Olgunmusun?
  • Bu zamana kadar seni çaresiz bırakan bir neden oldumu?
  • En çok ney için para harcıyorsun
  • SORULARIN DEVAMI >>
Görüş ve önerilerinizi bizlerle paylaşmayı unutmayınız
Kızlara Sorulacak Sorular 2015 Kızlara Sorulacak Sorular 2015 Reviewed by Nusret Albayrak on 23:11 Rating: 5

28 yorum:

  1. KARDESIM VALLA COK SAOL ELLERINIZE SAGLAM SIZLERI AYAKTA ALKISLIYORUM SIZI COK SEVIYORUM <3

    YanıtlaSil
  2. saolun gerçekten süper olmuş

    YanıtlaSil
  3. sayende hatunla konusucak bisiler buldum saollasın :D

    YanıtlaSil
  4. Allah razı olsun valla düşün düşün beynim yanmıştı

    YanıtlaSil
  5. Eyvallah birader Allah razı olsun bizi kurtardın büyük bi dertten. :)

    YanıtlaSil
  6. çok saolun bişey bulamıyodum

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim yazı için ayrıca sitemi ziyaret etmeyi unutmayın
    https://islamguzelahlaktir.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. adamsınız siz ya adam! çok yararlı oldu, yazılar için teşekkürler:

    YanıtlaSil
  9. Bu sorulardan guzel olanlari sectik ve millete soracaiz """ oyleyse yarin """ isimli youtube kanalinda yayinliyacagiz ordan izleyebilorsiniz abone olursanizda sevinirm

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten güzel sorular sayenizde soru sor diyen sevgilimi bezdirdim

    YanıtlaSil

Kizlarasor.net - Kızlara, Erkeklere Sorulabilecek Kısa Sorular ve Hediye Önerileri. Blogger tarafından desteklenmektedir.